Saturday 16 November 2019

TRIP PERCUTIAN SHAKLEE KE PHUKET 2019

Sana sini gambar Trip percutian Shaklee ke Phuket 2019 leaders KSM lalu lalang. Terbakar sungguh rasanya.




Tahniah kepada semua leaders KSM yang layak ke trip Phuket.



Pagi-pagi geng KSM sudah upload gambar kat airport KLIA2 untuk terbang ke Phuket.
Tudung sedondon tu tudung rasmi team KSM. Cantik kan? Tudung pun sedondon gitu.



Mereka membawa semangat dan inspirasi buat team kami.
Kita kat sini pula yang terasa sebaknya.
Ada antara mereka yang sibuk bekerja juga tapi boleh berjaya ke tahap ini.

Satu hari nanti doakan saya Rahmah Mohid dan team RMEmpire saya juga akan dapat trip shaklee.
Semuanya tidak mustahil.
Tak salah bermimpi. Dengan mimpi, impian pasti jadi kenyataan.

Tahniah my upline Julie Ali dan Nadeea Sairen layak trip Phuket kalini. Happy holiday korang.

Trip shaklee memang tak pernah tak mewah. Tengok saja makanan yang diorang makan ni. Special sungguh.
Ini baru hari pertama. Esok tu confirm macam-macam lagi makanan sedap-sedap yang shaklee jamu mereka.





Beruntungnya siapa yang dapat join trip shaklee. Antara yang shaklee bagi:

1) Hotel 5 star




2) Makan minum mewah


3) Duit poket


4) Surprise gift




5) Merchandise free


6) Aktiviti menarik





Teamwork yang sentiasa mantap tak kira dimana sahaja.
Tahniah KSM berjaya dapat no.2 dari lebih 25 group yang ada.



We are so proud of you all.





Macam-macam lagilah.
Tumpang bangga atas kejayaan mereka.

Team yang hebat.
Company yang hebat.
Pelan yang hebat.
Saya yakin saya juga hebat.

Moga tahun depan team saya RMEmpire pun dapat follow ramai-ramai.

Para leader dan Master yang berpengalaman dalam Shaklee, akan bantu bimbing anda semua..Yakin pasti boleh berjaya.

Jom join under team saya.

Retire Rich, Happy & Healthy with Shaklee.
Rahmah Mohid
Pengedar Sah Shaklee
ID: 1068161
Founder
RMEmpire

FB page/Google Business:
Pengedar Shaklee Kulim 013-3221852
Kllik whatsapp ⬇⬇⬇

 

No comments:

Post a Comment