Sunday 14 April 2019

SEMINAR GEGAR UTARA 2.0


Pada 13/4/2019 hari Sabtu seharian Kak Ma pergi menuntut ilmu dekat TABUNG HAJI HOTEL, Bayan Lepas, Penang. Keluar rumah pukul 8 pagi sampai rumah pukul 7.30 malam.



"PERLU KE PERGI KELAS NI?"

Jujur Kak Ma cakap sebagai LEADER Kak Ma memang perlukan sangat kelas-kelas macam ni. Minggu lepas dah terlepas kelas SYOB dianjurkan oleh Shaklee sendiri.

So minggu ni memang kena ganti kelas yang lain pula. Dalam kelas ni Kak Ma dapat bertemu dengan master-master yang hebat. Aura orang hebat ni memang lain macam. Biar aura hebat dan positif ni sentiasa mengalir dalam diri Kak Ma.

As a leader ilmu memang kena sentiasa upgrade untuk bina team dan bantu downline Kak Ma untuk sama-sama berjaya dalam bisness shaklee ni.

"BEST KE SHAKLEE NI?"

Kak Ma dah join shaklee ni sejak Oktober 2013 lagi. Kak Ma dah rasa sendiri shaklee effectnya. Kesihatan Kak Ma dan family bertambah baik dan Kak Ma juga adalah pemegang bonus 3 dan 4 angka dari shaklee. In Sha Allah untuk masa akan datang juga.

I love my business SHAKLEE

Kalau ada yang nak Kak Ma bantu untuk sama-sama dapatkan #extraincome dengan SHAKLEE jangan segan-segan wasap Kak ma ok. Surirumah dan student yang nak jana pendapatan dengan Shaklee pun boleh wasap Kak Ma ye.

Sebab apa bisnes Shaklee?? Sebab Shaklee adalah bisnes yang boleh diwariskan kepada anak cucu, bisnes yang kukuh. In Sha Allah..Yang mati tu sape..kita semua sebagai manusia ni la yang akan mati.
Jadi cepat-cepat tekan link wasap Kak Ma


Whatsapp sekarang juga!
 www.wasap.my/60133221852

Kak Ma tengah syer notes dekat group RME ni. Cepat jangan ketinggalan.
Ilmu mahal kat luar sana tapi Kak Ma syer free je kat anak cucu cicit Shaklee RME.

#RME
#shakleeKulim
#shakleePenang
#shakleeKedah

No comments:

Post a Comment