Tuesday 16 April 2019

IKHTIAR MASALAH GASTRIK DENGAN SHAKLEE

Peppermint Ginger Plus 

Peppermint Ginger Plus memang dirumus khas untuk membuang angin dalam badan. Best sangat untuk hilangkan masalah pedih ulu hati. Bukan setakat pedih ulu hati je, loya2, mabuk laut, susah nak buang angin (kentut) dan macam2 lagi.
Lepas ambil Peppermint Ginger Plus tu, lega sikit rasa perut ni. Berdas..das..angin keluar. Bila angin dah keluar, badan rasa selesa. Barulah senang nak buat kerja harian.
 

ESP

Kalau ada gastrik atau luka2 dalam perut tu ESP paling wajib anda ambil. Ini kerana ESP akan membantu membiaki luka dan sel – sel dalam perut anda. Jika dibiarkan luka tersebut boleh menjadi ulser dan lebih menakutkan lagi ia boleh merebak menjadi kanser pula.
 

Ostematrix

Ostematrix pula akan membantu menutralkan asid yang penuh dalam perut anda. Selain itu, Ostematrix juga melancarkan pembuangan najis dan mengelakkan sembelit..

 

Kenapa saya syorkan anda ambil ketiga-tiga suplemen tersebut?

Sebabnya bila angin dan asid dah mula kurang dalam badan barulah kita rasa selesa. Lepas tu bila luka pula dah baik, setiap hari senang untuk ke toilet. Barulah hidup anda ceria, nak buat sebarang aktiviti pun tak jadi masalah.

Kalau tidak, asyik moody dan berkurung dalam bilik je. Sakit angin dan gastrik ni, kadang2 memang boleh buat naik angin dan tak de mood. Nak berjalan pun susah. Betul tak?

http://www.wasap.my/6013322182

Sebarang pertanyaan pm/sms/whatssup 0133221852 (Rahmah)
Shaklee Independent Distributor l 1068161



#pengedarshakleekulim
#pengedarshakleepenang
#pengedarshakleekedah
#pengedarshakleeparitraja #pengedarshakleebatupahat #pengedarshakleejohor  #shakleekulim #shakleepenang #kkmkulim #shakleekulim #uthm #kktm #unikl #polikulim #vitac #vivxshaklee #vivixviral #supliment #uitm #kolestrol #sayajualshaklee #kurus #sayajual #sayajualshaklee #sayabeli #sayamakan #bazaarpaknil #farmavitahealth #shakleeuitm #carishakleecarirahmah

No comments:

Post a Comment